RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

14/08/2010

HAPPY BIRTHDAY, ABAH !

PERHATIAN :

hari ni dah 14 OGOS 2010. jam 4.45 am. baru je pas sahur. sila jangan tengok tarikh di atas kerana itu salah ~




happy birthday to u...
happy birthday to u...
happy birthday to Abah...
happy birthday to u...

( sila tepuk tangan ~ pap pap pap )

entri ni khas untuk abah yana sempena hari lahir abah yang ke 46. muda lagi, ok?
blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com

along sayang abah ~ selamat hari lahir, abah ..


dulu along selalu tanya abah, abah nak hadiah ape masa birthday abah ? abah senyum dan jawab, abah nak anak yang solehah. lantas along bangun dan cium pipi abah. along peluk abah. kejap~

hari ni, along sambut birthday abah dari jauh. along tak mampu nak beli hadiah mahal- mahal untuk abah. along mampu buat kad je untuk abah. tu pun tak cantik. tapi, abah tak kisah. abah faham along masih belajar lagi. malah, abah tegah along dari beli hadiah. tadi mase along call abah, abah pesan suruh along belajar bersungguh- sungguh. abah cakap, abah sayang along~

abah, along janji along takkan nakal- nakal n degil- degil lagi. along akan tunaikan segala impian abah. along kan jaga adik- adik. ALONG SAYANG ABAH SANGAT - SANGAT ~


notakaki ::

yana ni anak abah.
perangai same cam abah yana.

3 comments:

  1. selamat hari lahir jugak utk abah yana...
    manja nya yana ngn abah dia..
    hehe

    ReplyDelete
  2. hihi..yana memang manje ngan abah~

    ReplyDelete
  3. hohoho.......besday ayh aku da lepas..kikii~

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork