RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

05/10/2010

BE ke- 3 :-)

fuh~ akhirnye dapat gak aku nak hupedate blog aku ni. hari ni aku nak buat 2 entri. kalo korang xnak bace, jangan bace. tapi, tolong klik nuff aku ye. haha. aku mintak maap sesangat le sebab tak balas jejak2 korang. siyes, aku bz sangat2.
tengahari tadi aku check nuffnang..mula- mula sedih, pastu gembira. haha. kenapa? sedih sebab BE yana yang hari tu dua-dua dah jadi meter earning. sob3. tapi, yang hepinye, yana dapat BE lagi.



terima kasih, DIGI ! sayang kamu ketat-ketat. mmuahhxx ! nanti BE yang ni kasi lame-lame kat blog yana ea. suke sangat tengok ade iklan kat blog. nampak meriah je, uoll~

1 comment:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork