RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

21/10/2010

TERIMA KASIH, NUFFNANG !

balik test semalam terus tido. kepala sakit. badan lembik. bangun je dah kul 9. subuh ter'burn'. adoi. kelas konpem la tak pergi. ni pun sakit lagi kepala. macam-macam berlaku semalam. dahla mamat sengal tu cari pasal lagi ngan aku. nyesal couple ngan die dulu. marah yang teramat, aku buang semua barang yang dia kasi. puas.

erh. cite sedih lagi. tak. tukar pulak cite hepi.~ngee.sengal ko yana. dah macam orang tak betol tadi. semalam dah excited tengok 1 iklan kat blog yana. nape la selalu muncul. hii. ha.. baru check. hoooreyyy !! dapat BE lagi. hehe

terima kasih NOKIA C3 LB. wooo. cantik ma model ni. pink gitu. nak ! ade sesaper nak kasi kat yana tak ? hehe


en. Nokia C3..eh,silap2..miss Nokia C3, nanti duk lame2 tau kat blog yana. suke tengok enpon pink. ngeh~ kalau boleh, yana nak 1 miss Nokia C3. boleh? bolehla...hiii



No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork