RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

27/03/2011

JOM TENGOK MERONG !

duk kat U ni, kenangan paling indah adalah bile meluangkan mase ngan kawan-kawan. keluar beramai-ramai. pesanan penaja, gunalah masa korang tengah belajar untuk tambah kawan plus rapat2 ngan kawan-kawan yep.

kalau dulu, aku selalu cite, aku lepak-lepak ngan dak-dak kelab aku. kali ni, nak cite sal dak-dak kelas aku lak. besela. dah nak final year. bawak2 la merapatkan silaturrahim yep. hihi. hari rabu ritu, kitorang sepakat ramai-ramai tengok cite Hikayat Merong Mahawangsa kat MBO U-Mall. kitoarang konvoi 7 buah kete. hehe. best woo ~ memang bising.

ok, jujur aku bagi 4 bintang kat cite tu. memang terbaik ah ! Putera Rom tu memang ensem sangat2. wah, i dah jatuh hati u. haha . rase cam nak tengok lagi sekali jep. kih kih. jom tengok gambar2 kitorang :











pas beh tengok wayang, perut masing-masing mula lapar. mane tak lapar kalau semua tak sempat dinner. wayang start kul 8.30 malam. huhu. so, kitorang pun ramai-ramai gerak g Singgah Selalu kat Danga Bay. :)














muka kenyang. haha



sekian sahaja ~ harap2 lain kali ade lagi camni :)

picture credit to SEPUL :)


No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork