RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

05/05/2011

BLOG BAKAL BERSAWANG :(

sekarang dah 5 MEI 2011 jam 12.45 pagi. kul 10 pagi nanti, BYE BYE JOHOR !! haha ~
yep, aku kan naik bas pulang ke kampung halaman tercinta !
TERENGGANU !!!!
tunggu kepulangan ku !!!

tak sabar nak baring atas katil yang empuk kat umah.
makan masakan mak.
tengok tv sambil baring-baring atas kerusi. 
mandi ngan selesa.
boleh makan bile-bile je & banyak mane yang aku nak.

haish~ banyak beno yang aku nak buat kat rumah.
yang pasti, 16 MEI aku dah start praktikal. huhu

memandangkan kat umah baru yana ni line internet tak kesampaian lagi =.=
* sebab duk hulu terengganu *

so, blog cute miut ni bakal bersawang.
mungkin berbulan-bulan.
kalau ade kesempatan, yana kan update. ~ hiii

nanti mesti rindu kat korang. wuwu ~

ok la. nak sambung packing barang sambil tengok cite korea. bye !


No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork