RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

12/05/2011

DARA TU PENTING TAK ?



balik umah ni,keje aku ngadap TV je. dari bukak mata sampaila tutup mata. hii. besela tu. kat hostel ne ade ngadap tv sambil baring2 kan kan? 




sape tengok TV3 kul 7 mlm ? ala.. cite NORA ELENA tu. cite dari novel Kasih Yang Suci. haa~ korang tengok ah. memang best gile. novel die pon best. aku dah pernah bace dulu. best sangat2.


al-kisahnye, nora elena ni pernah kena rogol ngan Seth Tan. bos tunang die. tapi mase tu nora elena tak kenal ag tunang die. bukan pe, Seth Tan rogol bukan sebab nafsu k? sebab die memang dah sayang nora elena sejak dorang sekampung ag. nora elena ni kawan baik adik seth tan, Maria. yang sedihnya, bile si tunang dapat tau nora elena dh tak de dara, die bye bye je kat nora elena. cakap sayang ! huh !










ok ok ! bukan sinopsis yang aku nak sampaikan kat korang. ye, memang dara tu penting. dara tu melambangkan maruah seorang perempuan. ok, abaikanlah mereka yang tak de dara sebab lasak sangat kan. tu belakang cite ah. persoalannya sekarang ni, camne keadaannya bagi mangsa rogol ? aku nak tanya korang yang lelaki la kan, korang akan terima tak mangsa rogol tu if dia adalah tunang @ kekasih korang?


sila tinggalkan pendapat korang kat komen :)



2 comments:

  1. susanyee klu jd cmni.. ksian pun ada..
    pdhl kekasih tu mestilah aslnye syg pd dia.. haihh..
    tahla, ksimpulannya, jaga diri , kn ?

    ReplyDelete
  2. kalau yang mangsa rogol tu, rasa nya x ptt lah di pandang hina. sbb bkn salah si pompuan yang merelakan pn kn? yg laki si perogol tu sepatutnye kne belasah sampai mati. haha. barulah padan ngan muka yang gatal x igt dunia tu ha.

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork