RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

09/10/2011

. hariku indah, 2 hati kan bersatu ~

cewah~tajuk entri naknye same ngan lirik lagu. hehe
ingat tak entri lepas? aku ade cakap aku buat kek batik untuk si dia kan? haaa~
so,kitorang berdating la bile die dah sampai JB. mula2 aku lepak dulu ngan die kat tasik. buat sesi luahan hati. ececeh ~ tu la,dah buat salah baru gelabah. haa~ mase ni tak payah cakapla. menangis je keje aku. nasib baikla die tau nak pujuk. hee~
die cakap,die suke tengok aku senyum sebab nampak comel ~weee
pasni kena selalu senyumlah. hehe

then, die tegur lak kat muka aku makin banyak jerawat ~ dush !
haha. malu seh. aku buat donno je la..
die pon membebel jap pasal jerawat.
ok,cinta ! pasni qaseh jage muka elok2 yep. lap u~muahx2



malamnye, kitorang g makan steamboat. bukan berdua yep. bawak belangkas ag 2 org. faizal & farah. hehe. si farah ni lak,kena pergi DSI,UTM jap. tunjuk muka sebagai syarat la. ade malam kebudayaan kat situ. sempat gak la snap2.







pastu, kitorang cabut dari dewan tu. time tu Imam Muda Taufik ngah wat performance. merdu seh suara die. upenye die UTM gak. tabik ah ~ bangga jap. agagaga



hee~ dak demok ngah action konon2 nak nyalakan api. cian die kena layan GF yang ngen2 macam aku ni. hehe. aku tak makan banyak pon. tak selera. ngantok sangat dah mase tu. faizal & fara je yang makan tak hengat dunia. haha

BTW, aku hepi sangat !

I LOVE YOU, b !!



No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork