RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

18/10/2011

. KENAPA SAYANG ?


pernah tak korang tanye pasangan korang or sape2 yang berkenan kat korang,kenapa die sayang korang?
mestilah pernah,kan?

antara jawapan yang korang dapat mesti camni :

1) sebab awak sayang saya
2) sebab awak baik,sopan santun,penyayang,hormat orang tua
3) sebab awak cantik
4) saya pon tak tahu kenapa saya sayang awak
5) sayang tu tak bersebab





kat atas tu semua jawapan yang biasa kite dengar.jawapan no 5 tu aku pernah guna.tapi,mase zaman tak matang la..bile dah matang ni, jawapan aku lain...bile incik hubby tanye kenapa aku sayang die.aku kan jawab :

" KERANA ALLAH KURNIAKAN RASA SAYANG ITU DALAM HATI QASEH....SUBHANALLAH..MAHA SUCI ALLAH.. "






1 comment:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork