RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

16/10/2011

. MAKMAL MELETUP


haa~ jangan salah faham eh. aku ni tak de la jahat sangat sampai nak letupkan makmal.aku BUDAK BAIK. haha.perasan sungguh !
dan takde la pulak kes makmal meletup ke ape pade zahirnye.kalau ade,memang dah masuk paper haa.

hari khamis ritu,aku ade presentation makmal.
pasal projek yang kitorang dah buat la.
ok,serius aku cakap.walau aku ni nampak kental,tp bab2 present aku nebes tak tentu pasal walau depan kawan2 sendiri.sume pompuan padahal. haha. 7 orang je pon :p

memang aku tak makan pape la pagi tu.dah la agak rushing.boleh pulak kan terbangun lambat.
ngeh2. sampai2 makmal memang agak semput. check yang mane patot.
2 group je present.tp benda ni memang penting sangat.pengaruh result wooo~

tapi,Alhamdulillah..
segalanya lancar...happy sangat :)
ade 2 ag presentation lab.

jom layan gambar kitorang :)




dalam duk nebes, sempat ag berposing..haha


No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork