RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

11/10/2011

. Serunding Kasih


aku memang bertuah dapat kekasih hati yang pandai masak~hoho
hari tu, aku pernah cakap kat die, aku teringin nak rase serunding yang die masak.
aku ingat die dah lupe.
yela,dah gaduh terok,takdenye nak fikir an?

haa~ mase datang kat aku ritu, die kasi serunding.
fuhh~ terkejut aku.hehe
hepi sangat tau.

sedappppppp ~
bukan aku je yang cakap tau. kawan-kawan aku yang rase serunding ni pon cakap sedap. bangga jap ~ ngeh3..aku ni takdela pandai sangat masak berbanding die. :)





gigih betol my bucuk buat serunding. orang yang rajin je wat serunding.
ni yang makin love love kat b ni :D


1 comment:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork