RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

20/11/2011

. Maafkan Qaseh



semalam aku gaduh-gaduh manje ngan hubby.
saje nak mintak perhatian.
mintak dipujuk.
tp,die lak lepak ngan kawan-kawan die.
mesej aku lambatla balas.
sebelum ni ade jugak die lambat balas.
tp,aku tak kisah sangat.
semalam aku angin sikit.yela,sabtu malam kot.
esoknye hari ahad.ape la salahnye luangkan mase untuk aku.huhu
banyak benda aku nak cite.kalau hari ain,aku consider la die keje esoknye.mestilah nak ciapkan keje untuk esok.huhu
aku geram sangat semalam,aku hantar mesej gudnite terus.
die mesej pastu aku tak balas.aku tido.haha
belum kul 12 ag kot.
then,dalam kul 3.39am aku dapat 1 mesej.
menangis kot aku dapat mesej tu.
rase bersalah yang amat sangat :(

" B mitak maaf,
B da byk sdihkan hati
qaseh, b x dpt penuhi
kebahagiaan qaseh, b
cuma nak syg taw b
da penuhi semua
masa yg tinggal utk b
untuk qaseh yg b
sayangi, kebahagiaan
qaseh.. B cume xnak
qaseh ckp syg terok..
Bile syg ckp camtue b
rase kecewa ngan diri
b.. "


ya Allah. aku rase bersalah sangat2. takde pon terlintas dalam hati aku camtu. aku sayang sangat kat die. die dah buat aku bahagia. die dah buat aku senyum. b, qaseh syg b sangat-sangat....

No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork