RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

24/11/2011

. tolong jangan ganggu kami !



semalam tetibe incik hubby tanye,aku sayang die tak?
aku mestilah jawab, terlalu sayang.
dah memang aku sayang die sangat-sangat.
aku pelik.
sebelum ni tak pernah die tanye camtu.
aku tanyela kenapa.
die cakap tibe2 terasa nak tanye.
aku tak sedap hati.
aku on FB.
ok, aku dah dapat jawapan.
die makan hati ngan sorang mamat ni kot.
mamat tu PM aku. chat sebenarnye.
tp aku tak layan.
mamat tu cakap nak aku.
memanglah bergurau.
tapi, aku tau incik hubby aku terasa hati.
aku geram gak la.
dah banyak kali aku cakap, jangan nak mengarut kat mamat tu.
die dah ade makwe.
aku pon dah ade incik hubby. janganla nak kacau orang.
sabar je la.
aku tak nak kehilangan incik hubby untuk kali kedua.
aku sayang die sangat2.
dan aku serius dengan hubungan ni.



5 comments:

  1. semoga kekal ke akhir hayat yer..
    btw,nad aritu nmpk kamu..
    masa tgk bola..
    huhuhu.. ^^

    ReplyDelete
  2. ye. tolong jgn ganggu diaorang! *sambil bt muka bengis!

    ReplyDelete
  3. Dalam keadaan mcm ni, kepercayaan tu pntg.. :)

    ReplyDelete
  4. FB ni kdg2 leh wat kape gduh..
    so carefull k babe :)
    jge hbungan tu :)

    ReplyDelete
  5. tq,semua...
    FB ni byk keburukan dr kebaikan..huhu

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork