RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

18/12/2011

. Nak dilamar camni jugak ah (tengok video) :)


assalamualaikum,readers !

dah lame kan aku tak update blog ? huhu. busy memanjang. nak balas jejak korang pon tak sempat. next week dah start study week & ade presentation Final Year project (FYP). huhu. ag 2 minggu, start final exam. rupa aku dah macam zombie. langsung tak terurus. stress ! huhu

aku update entri ni pon curi2 mase discussion ethics. wat kat CICT. ramai gak dak kelas aku kat sini. duk tekun (cewahh ~ konon rajin letteww~) wat ethics, tetibe riuh dak kelas aku. aku pon menapak la tengo ape yang riuh tu. oh, diorang ngah tengok satu video upenye. nak tau video ape? tengok bawah :




video


ah, sumpah sweet kan? agaknye, camne la incik hubby nak lamar aku nanti ek? haha. ecelli die dah lamar aku via call ritu. die tanye, sudi tak aku jadi suri hidup die? hehe.

tapi kan, pas tengok video nih, aku teringin sangat nak ala-ala sweet memory gituh. kenang-kenangan untuk anak cucu nanti lah. hehe. gatai !! :P



kredit to : MISS DENA ( the owner of video )


4 comments:

  1. ni lah impian kebykn wanita kn...
    kalau mcm ni mmng best org x pts asa....
    hope diorg bahagia hingga akhir hayat..:)

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork