RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

24/01/2012

. I MISS U



rindu budak gemok nih. dah 3 bulan tak jumpe. wuwu. sayang budak gemok ni ketat- ketat. die suke buli saye ! wuuu ~ tapi die suke pujuk saye bile saye majuk. saye rindu die ! die selalu faham saye. bile saye sibuk, die bagi ruang kat saye. tapi saye jahatkan, sayang? bile awak sibuk, saye merajuk. tapi awak tetap pujuk. awak baik sangatttt ! sebab tu sampai sekarang saye sayang awak. bile saye tanye kenapa awak sabar sangat dengan saye, jawapan awak satu je. sebab CINTA ! saye percaya bile awak cakap awak sayang saye lebih dari saye sayang awak. awak dah buktikan :)




saye mintak maaf sebab selalu buat awak sedih tau. saye memang tak reti n ak pujuk,wak.. tapi, saye sentiasa risau kalau awak susah hati sebab saye. saye tak nak awak sedih. saye sayang awak ! saye tunggu awak...

die cakap kat saye...die nak kereta macam ni.. ---> KERETA KAMI

1 comment:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork