RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

10/01/2012

. Ustaz Don KLON Ustaz Azhar Idrus



Assalamualaikum,readers !

mula-mula sekali, aku nak tanye korang, ade yang tak kenal Ustaz Azhar Idrus ke? kalau ade yang tak kenal, korang boleg google atau tengok kat youtube. fenomena dah sekarang ni tau. aku yang liat nak dengar ceramah agama pon, sekarang dah rajin mendownload video-video Ustaz Azhar nih. memang superb la. sempoi je tau. hii ~

Ustaz Don? haa ~ sape ade tengok rancangan 30 minit bersama ustaz Don. kul 10.30 mlm sampai 11 mlm. aku tak ingat dah TV berapa. mula-mula aku tengok, mak aku yang suruh tengok. memang best dengar die kasi ceramah. Tajwid, Akidah, Ibadah. semua ade. cara die pon sempoi gak. hee~

aku tak nak cite banyak2. korang tengok dulu video nih. WAJIB !



video


ANAK ASET KE SYURGA ATAU NERAKA?

ya Allah. aku menangis tengok video nih. tak pernah aku tengok video agama sampai nanges. selama ni aku tak tau pon pasal ni. bile aku tengok je video ni, aku terus insaf. memang aku ni anak yang degil selama ni. lepas ni aku tak nak dah degil2. aku janji kan jaga mak ngan abah aku walaupon diorang dah tak de nanti.

bagi mereka2 yang dah kehilangan ibu atau bapa atau dua2, korang jangan sedih if korang tak mandikan jenazah ibu bapa korang. korang boleh doakan untuk mereka. doa anak-anak yang soleh dapat buka pintu syurga untuk ibu bapa mereka. amin .


No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork