RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

28/02/2012

. Team Bola yang HEBAT :)


readers !

sape kat sini peminat bola sepak tempatan? sile angakt kaki. ok, include me ! hehe

serius memang aku minat bola sepak tempatan. bagi aku, bola menyatukan semua bangsa ! ok, aku cume nak promote team bola mr.hubby aku. bagi aku, team diorang memang ade peluang yang cerah. tambah-tambah semua muda-muda lagi. aku rase kan, kalau K.Rajagobal sanggup jadi jurulatih diorang, konpem ag mantap dari Harimau Malaya. hehe



so, aku nak la ajak korang pakat sokong team bola yang ade kat Malaysia ni. mane yang pemurah, bolehla jadi penaja diorang ke. hehe. pom pom girl ke. jom pakat like group diorang :)






2 comments:

  1. ni gambar lame... ahli kami da bertambah.... gune gmbar yg baru.... hehehehehe...... vote for hati-qaseh..... AMMAR....

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork