RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

27/04/2012

. Diari Kecil yang penuh RAHSIA



salam Jumaat,peeps !

sebenarnye entri ni dah duk dalam draft dari semalam ag. tapi punyalah syok tengok cite korea, lupe lak nak taip. haha. sempat upload gambar je semalam :P

semalam yana kemas-kemas bawah katil yana. bukan bersepah ok? cuma berhabuk je. haha. then, yana bukakla 1 beg ni. dalam beg ni penuh ngan buku & komik. godam punya godam, jumpela buku kecik kat bawah ni.




nak tau ni buku ape? sebelum tu nak mintak ampun dulu kat incik hubby. hehe. b, ni cerita lame k? haha. ni sebenarnya diari yana. dah lame dah diari ni. banyak cerita sal first love yana. pas SPM dulu. dulu yana rajin tulis diari. tapi masuk je matrik, diari entah ke mane. haha. yana ingat nak bukak la diari ni. tapi sadis tol. haha. tak jumpe kunci pulak. last-last yana campak diari ni dalam tong sampah. buat ape nk simpan. huhu. so, gudbye diary !

pastu sambung kemas. jumpe pulak 1 buku.ni bukan diary. tapi more kepada planner. hehe. yana pon koyak la page yang lame-lame. semua dah dapat. yana pon tulis yang baru. more kepada bajet nak kawen & ape yang yana nak capai dalam mase terdekat ni. hehe. biarlah yana je yang tau :)






comelkan planner yana? hiii ~ yana memang minat warna purple n pooh. :P

korang camne? ade tak ?


jangan lupe klik SINI.




3 comments:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork