RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

22/05/2012

. A moment to remember

Assalamualaikum,peeps!

terasa nk update blog lak walau sibuk yang teramat sangat. huhu. hari tu yana re-upload gambar-gambar lame. gambar2 mase first year dulu. wah ! semua dah berubah. kalau dulu selekeh sangat. now dah bergaya sakan. haha. tetibe sebak lak =.=

sedar tak sedar dah 4 tahun kitorang bersama. tinggal lagi sebulan nak habis belajar. banyak sangat kenangan antara kitorang. suka. duka. pahit. manis. macam-macamlah. pergi karaoke same-same. tengok wayang same2. makan same2. bergosip same2. pasni semua tu nak buat memang susah. yela, ade antara kitorang yang pas belajar nanti terus kawen. huhu. kena la taat pada suami kan? huhu

dulu kitorang tak berapa nak baik ngan dak laki kelas kitorang. especially dak diploma. tp, bile dah tahun akhir ni kitorang jadi rapat. siap ade yang kapel lagi. haha. memang lucu kalau ingat balik betapa kitorang bencinya kat diorang. haha













kenangan zaman sekolah tak dapat dilupakan sebab semua tu kenangan manis. kenangan zaman kenakalan. tapi, zaman u lagi indah walau penuh dengan tekanan. sebab zaman u la mematangkan diri kite. harap-harap pasni kitorang dapat gather lagi. amin.

semoga perjuangan kitorang kan beroleh kemenangan dan kejayaan. :)





No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork