RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

26/06/2012

. Bila cinta tak dibalas...




Assalamualaikum,peeps !

tolak tepi jap keje-keje yang menimbun. kali ni yana nak jadi DR. LOVE lak. haha. dah lame tak buat entri pasal love love ni kan? al maklumlah. nanti ade orang cakap yana gatal pulak. kalau tak suke jangan bace lah ! pergi pangkah kat atas tuh. kalau kritik membina takpe gak. payah betol nak puaskan hati semua orang. huhu

huhu. kan dah marah. ok ok. cool down, bebeh.

pernah tak korang sukakan seseorang, tapi bertepuk sebelah tangan? ok, jangan tipu kalau jawab tak pernah. grr ~ haha. 

ape yang korang rase bile cinta korang tak dibalas? mestilah rase sedih,kan? and ade la jugak rase geram tu. sampai boleh terfikir, haish ape kurangnye aku sampai die tak nak kat aku. kan kan? 

dan bile cinta tu tak dibalas.... bagi yang psycho, macam-macam diorang akan buat. ade yang bunuh diri. bodoh ! ade yang bunuh orang yang die suke tu. bengong ! dan.... ada yang sanggup buruk-burukkan orang yang die suke tu. fitnah orang yang die suke tu. yang ni yang paling yana benci. perlu ke sampai buat camtu? dah orang tak nak, nak buat camne kan? ni dari suke jadi dendam.

yuhuuu ! cinta tak semestinye memiliki ok? 

ape yang korang perlu buat bila cinta tak dibalas? ni yana nak kongsi la kat korang sket pendapat2 yana :)


  • ingat Allah. kuatkan cinta kat Allah dulu. jangan risau. kumbang bukan sekor, bunga bukan sekuntum.
  • ingat masa depan korang. jauh lagi perjalanan hidup korang. insyaAllah.
  • ingat keluarga. mak korang yang mengandungkan korang 9 bulan 10 hari ! bukannye orang yang korang suke tuh !

okeh. tu je yang yana rase yang paling penting korang perlu buat bile kecewa cinta tak dibalas. sebenarnye banyak lagi. tapi tu semua atas korang la kan. yang penting jangan sampai ade benda tak elok jadi. ^___^



1 comment:

  1. cintakan Allah insyaallah manusia akan mencintai kita :)

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork