RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

27/06/2012

. Kenapa saya tak letak lagu kat blog?




hye,peeps !

yana tau, ramai blogger yang letak lagu kat blog diorang. yana pon pernah letak lagu. actually, yana suke ade lagu dalam blog. tapi bukanlah yang nak pecah telinga tuh. biarlah lagu yang slow. kena dengan blog korang lah. baru la menghayati setiap entri. ye dok?

okeh. yana letak lagu kejap je dalam blog. sebab..... nak loading lambat. rata-rata pembaca blog yana nih tak guna unifi. kalau streamyx pon kengkadang slow gak. kan? so, yana memang minimize kan gadget yang ade dalam blog ni. letak yang penting je. yang salji turun ke, salji naik ke, tak perlu letak. huhu. bukan ape, bile lambat loading nih, mood orang nak membaca hilang. terus tak jadi bace. tak best la gtuu :(

huhu. setakat ni je ek. ni ade video padi. khas untuk kengkawan yana :)



No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork