RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

09/07/2012

. Aku, Kau & Cinta




Assalamualaikum,peeps !




selamat pepagi buta. heh. tak ley nak tido la. huhu. biaselaaaa..kelawar kan. haha. eh? ke burung hantu. haha. actually, dah lapuk dah entri ni dalam draft. bukan ape. malas nak update. haha. ni kire rajin la ni. haa. bace sampai habis tau :P

dalam entri lepas kan yana ade cite yana pergi angsana kan? ok. ni nak cite yang kat angsana la nih. untuk pengetahuan korang semua, yana ni, dari kecik lagi, kalau masuk je kedai buku, keluar tak pernah ag tangan kosong. never. mesti kan ade buku yana beli. tak tau la kenapa. yana geram tengok buku banyak2. nanti dah ade rumah sendiri yana nak buat mini library. ngeh2

nak dijadikan cite, hari tu yana beli 2 buah buku. tak. sebenarnye novel grafik. ala komik lah. mulanya nak beli novel. tapi cam malas lak kan. haha. so, yana belilah 2 buah buku yang dalam gambar tuh. siri 1 dan siri 2.yang kulit kaler biru tuh, siri 1. tak best pon weh. siri 2 best ! cite die cam bile bace, takde heart attack la. yang siri 1, baru je klimaks, gedebum ! terus penamat. baru nak feeling2. pastu jalan cerita agak tak logik dan memeningkan. haha. tajuk komik ni, tajuk entri ni la !!! haha. so, bolehla beli yup.

selamat membaca :)



1 comment:

  1. http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-us.html mari join sini dear..banyak hadiah menarikk

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork