RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

05/07/2012

. Koyok oh Koyok


Assalamualaikum,peeps !

hehe. new look :)  cantik tak? bolehla kan.... :)

hari ni 1 hari yana sakit belakang. kepala memang tak ley dongak dan banyak bergerak. kalo tak, memang ase cam nak nanges. huhu. dah macam robot dah.

so, tadi yana pergi beli koyok. mula-mula yana tak tau yang orang panggil die koyok. kawan yana yang gtau. haha. boleh yana panggil pelekat yang tampal2 kat belakang tuh =.=

sampai je kat kedai, yana tanyela uncle tuh, koyok ade tak? sekali die kuarkan 2 jenis. salah satunye salonplas. tapi yana amik yang dalam gambar kat atas tuh. sebab uncle tu cakap ok n panas. 

tapi....dari petang tadi yana pakai. same je. huhu. sakit sangat. tak tahan dah :(

ingat nak packing barang malam ni. tapi nak bergerak pon seksa. huhu

koyok koyok... :P


4 comments:

  1. koyok ni ma sy pakai..mmg berkesan..boleh hilangkan sengal2 bdan..selalu sangat belikan utk ma saya.. ;)

    ReplyDelete
  2. hehe. ni first time pakai :)

    ReplyDelete
  3. haha nice entry..sy suka blog ni,keep it up sis! :)
    jom la mlawat blog sy jgk ye msih bru lg ni.hehe.thanks ye!
    ^_^

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork