RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

26/08/2012

. Hari Raya Pertama



Assalamualaiku,peeps !

fuhh ~ penat sangat. seronok tau raya tahun ni. hehe. excited nak cerita. tapi satu satu la kan. hehe. raya pertama dulu :)

raya tahun ni balik kampung belah mak dulu. kat Rhu Muda, Marang, Terengganu. lebih kurang sejam dari umah yana. yana balik pas berbuka kat umah tok belah abah kat ajil. sampai je lepak2 dulu umah tok pastu g umah mak ngah. tido situ.

esoknye bangun agak lambat. biasalah. ABC. haha. dalam kul 7 gak bangun. siap2 pastu g umah tok, makan2 tunggu orang balik sembahyang raya dulu. diorang balik je, bermulalah sesi bermaaf-maafan ngan sesi bagi duit raya. haa. disebabkan yana tak keje ag,so yana tak dapat la bagi duit raya lagi tahun ni. hehe

hari raya pertama jalan2 g umah tok sedara je la. sampai malam. haha. jadi tak banyak sangat gambar. sebab cam tak sopan lak kan g raya umah orang tapi duk sibuk snap. lainla kalo rumah terbuka. huhu. so, hanya gambar before jenjalan jela yana dapat upload kat sini. sudikanlah tengok ye. raya pertama xbanyak cerita. raya ketujuh banyak cerita :)



my family . sedondon :)


siblings :)


erk.kakak dan adik :)









hehe. tu jela cerita hari raya pertama. dah lewat. yana tido dulu ye :)


1 comment:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork