RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

09/10/2012

. Filem | SALAM CINTA







Assalamualaikum.

korang dah tengok Salam Cinta? sape yang belum tengok, boleh tengok sekarang. jalan cite die ringan dan senang nak faham. maybe ade sesetengah orang kan cakap, bosanla, jalan cerita same la. tapi, bagi yana kalau orang tu hayati betol2 cite tu, korang takkan bosan. dan yana paling suka ayat diana amir kat ending cite ni :


" Saya tak akan mencintai orang yang saya cintai. tapi saya akan cintai orang yang diatur untuk saya oleh Allah, dunia dan akhirat "




2 comments:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork