RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

23/10/2012

. JOM TOLONG YANA !





Assalamualaikum, uollsss !!

selamat beriadah ye,uollsss ! petang-petang cenggini eloklah kite membuang sedikit lemak-lemak berlebihan ngan joging ye. tapi dek kerana yana yang cekeding ini harus menyimpan sedikit lemak supaya kelihatan berisi, haruslah joging atas katil je sambil tweet2. haha. banyak cekadak kau yana. dah memang pemalas tu,pemalas la juga hendaknye. kah kah kah.

bab mengarut, iolls is number ONE ! lets start ngan cerita yang sepatutnye. haha. tadi yana on chat kat FB setelah sekian lame semata-mata mau bergosip dengan GF no 2, afee. hehe. GF no 1 g taman u. hek hek. tak ikut sebab yana sakit belakang dari semalam lagi. wuwu. ngah duk chat ngan bride-to-be ni, tetibe ditegur oleh seseorang. tettt.

hee. die pon bride-to-be jugak.  huhu. yana bile lagi? hehe. die adalah Dayang. dan yana pon kenal die kot blog jugak. pakwe die 1 course ngan yana dulu. eh silap. tunang die. hee. dan, yang pasti, yana, dayang, afi, anas dan ieqa saling kenal antara satu sama lain ! hehehehe ! cuwit tak? haha. dayang mintak yana like gambar die. ade 2 gambar. yana dah like. so, untuk meramaikan lagi pengeLIKE, yana mohon pembaca-pembaca kesayangan yana tolong like jugak yep :)  . 1 LIKE dari anda amat berharga :) mohon LIKE and share ye :)












terima kasih sebab sudi tolong yana. nanti yana tolong korang jugak. korang just perlu PM je kat FB yana kalau nak yana tolong ape-ape. heee




No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork