RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

11/10/2012

. Teman Sejati




Assalamualaikum,peeps !

dah nak maghrib. so, kena bace entri ni laju2. jangan lengahkan solat ok? yang bendera jepun tu lain ah. haha.

tadi jumpe BFF yana. Faizal Nordin. Esok GF die datang. tido bilik yana. heee.  pas jumpe die, ase cam tersentuh lak. aip aip. jangan salah faham. maksud yana. yana tersentuh sebab die baik sangat2 ngan yana. padahal kitorang pernah gaduh teruk dulu. tapi tu r. kalau kite betul2 ikhlas nak bersahabat, gaduh camne pon, mesti kan baik semula.kan? dan GF die pon rapat ngan yana. tak sabar nak jumpe die esok.

yana bersyukur sangat sebab ade kawan-kawan yang sentiasa di sisi yana. faizal, faiz, anas, afi, dal, wani, ezah, qist, zulik, mizah,mar,nita  dan semualah. yang sentiasa susah senang dengan yana. sayang korang sangat2 !!

meh dengar lagu kat bawah ni. yana selalu gak nanges kalo dengar lagu ni :)







" PERSAHABATAN YANG SEJATI MELAHIRKAN KERINDUAN YANG ABADI "





3 comments:

  1. susah nak dpt sahabt sejati...lagu ni legend kot..

    ReplyDelete
  2. nama anda di tag di megagiveaway

    http://fendy1302.blogspot.com/2012/10/mega-giveaway-dari-wwwyanayassincom.html

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork