RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

24/04/2014

. Mandi Coklat Hilangkan Jerawat Badan

.Assalamualaikum.

sape suka makan coklat? angkat ketiak. uhuks.

sape suka bau coklat? fuhhh. terbayang bau coklat aunty anne. sedap bak hang. menjejes air liur air mata. haha

kali ni aku nak story sikit pasal mandi coklat.pelik? yela, biasa dengar mandi susu,mandi lulur je kan. kali ni mandi coklat. bukan ko pegi beli coklat cadbury banyak-banyak pastu campak dalam bath tub. no no no ! bersemut badan haa.

aku nak kenalkan korang dekat produk yang baru menjengah pasaran. KRIM MANDIAN COKLAT SKINLICIOUS. diperbuat dari ekstrak koko. 

apa kebaikan ekstrak koko?

- mampu menyingkirkan sel kulit mati
- mencegah pertumbuhan jerawat kat belakang badan
- zat flavanoid memberi perlindungan UV dan mengekalkan kelembapan kulit.

haa gitteww ~ bagi akak-akak yang dah kawen tu, meh meh cuba krim mandian ni. takkanlah bau same je kan. hehe. sekali sekali kasi la suami shocked sikit ngan bau manis-manis. biar suami rasa nak telan-telan akak-akak. haaa. ops. bau dia memang bau coklat. yummy yummy gittu. pada yang ada anak kecik, simpan tempat tinggi sket.kang habis die telan. arwah pulak nanti.








badan tak slim takpe. yang penting bau wangi manis-manis. baru cik abang sayang tergoda. hilang penat die balik keje. haa, meh pakat order. harga sangat berbaloi. RM59 sebotol excluded postage ye. sape berminat boleh :

WASSAP / SMS : 01111339190
instagram : @fauliyastore



2 comments:

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork