RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

19/09/2014

Cabaran 30 Hari : Day 14 - Cerita Kasut Saya

.Assalamualaikum.



fuhh. makin gigih aku update blog sekarang kan? ye la, sini je la tempat aku memadu kasih. tok laki kat kemaman lagi. huhu. cepatla balik sayang wehhh. haha !

hari ni cerita pasal kasut. nasib baik kasut bukan selipar. sebab aku jarang pakai selipar. pegi pasar je aku pakai selipar. kalau jenjalan aku pilih kasut. sebab selesa. plus aku ni lasak. biasa kalau pakai je selipar, jalan mesti tergolek jatuhla, cepat lenguhla, selipar putus la. haha. macam-macam la





ni 3 kasut favourite aku yang tinggal. yang lain dah arwah. haha. boot tu aku pakai time jenjalan jauh. macam jenjalan kat bandar melaka ke. jalan atas jalan tar la. tak sakit sangat tapak kaki. yang warna coklat penuh tu, jenis VKI. selesa sangat tapak dia. biasa pakai g jenjalan kat shopping mall. tak sejuk kaki. yang coklat belang-belang tu, aku rasa nak pakai, aku pakai la. haha.

yang pasti kalau kasut aku takkan memilih lame sangat. kadang-kadang masuk 1 kedai je dah cukup. tapi kalau sandal....haish. sandal raya ritu, siap pegi mid valley, klcc,alamanda, times square. semua tak de yang berkenan. hahahha. last-last aku pergi one utama. baru ada haaa. kesian laki aku melayan aku. sabo je la. sebab tu aku suka pakai kasut. haha. malas nak pilih pon ye. :p



No comments:

Post a Comment

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork