RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

21/09/2014

Cabaran 30 Hari : Day 16 - Saya 10 tahun lagi...

.Assalamualaikum.


perancangan masa depan untuk susun atur perjalanan hidup memang penting. target kita di masa akan datang. macam azam yang kita buat tiap kali awal tahun tu. :)

siapa dan bagaimana aku 10 tahun lagi?

aku tak fikir sangat aku kan jadi apa lagi 10 tahun. tapi, cuma satu je yang aku nak. aku mesti lebih baik, lebih bagus dan lebih berjaya dari sekarang. terlalu fikir yang akan datang sehingga alpa masa sekarang tak guna juga. macam angan-angan kosong.

aku cuma fikir aku perlu buat hari ni lebih baik dari semalam supaya esok aku bersemangat untuk lebih baik dari hari ni. jadi andaikata suatu hari nanti aku masih lagi surirumah, biarlah aku jadi surirumah yang berjaya. menjana income dari rumah je.



apa yang aku usaha hari ni tu la bakal menjadi titik tolak kepada hasil aku 10 tahun lagi. aku akan pastikan hari-hari aku yang seterusnya lebih baik dari hari ni :)







2 comments:

  1. Singgah baca latest entry. Jemput singgah blog ye.
    www.marsha-marshashahirnnia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Good luck utk masa depan kak :)

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork