RUMAH RESEPI TIPS DIARI MAMA

27/09/2014

Cabaran 30 Hari : Day 22 - Destinasi Percutian Impian

.Assalamualaikum.



ko tanya la aku banyak kali pon, "ko tak nak pergi korea,jepun,UK?" memang jawapan dia tak. pulau tempat pilihan aku untuk bercuti. ko dah stress nak tambahkan stress pergi jauh-jauh buat ape? balik stress duit pulak. haha. pastu sampai sana stress fikir tandas takda paip. hahaha ! 

aku paling nak sangat bercuti kat pulau redang. seronok tengok orang duk cerita bercuti kat sana. aku ni nama je orang terengganu. tapi, pulau redang pulau kapas tak pernah pergi. pulau kerengga je pernah pergi. haha

moga impian aku nak bercuti ke sana tercapai la. *cuit hubby* . mohon sape yang baca dan mengenali hubby aku, sampaikanlah impian ni kat dia ye. haha. sebab kadang dia tak baca blog aku kalau dia busy. nampak tak niat aku sebenarnya? 



1 comment:

  1. Moga impian terlaksana.. Huby akak lg best..tak petnah bacapun blog akak... Dia cuma tau akak ada blog..huhu

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork