RUMAH RESEPI 30 HARI TIPS DIARI MAMA

11/09/2014

Cabaran 30 Hari : Day 6 - Apa yang anda makan hari ni?

.Assalamualaikum.






apa yang aku makan hari ni?

nak aku senaraikan semua ke? haha. memang tak lah. kan jenuh korang nak baca. aku ni dahla kuat makan. makan tak reti stop. selagi boleh kunyah, aku kunyah. haha. jadi aku cerita main dish je la eh.

hari ni lunch aku, sup dan ayam berempah. aku memang suka sup. sangat suka. sup dengan nasi pon boleh. kalau buat sup aku suka letak kaki ayam. aku tak makan pon kaki ayam. buat letak dalam sup je. tak silap aku, aku pernah dengar yang sup kaki ayam elok untuk tulang dan sendi. rasanya lah. pastu letak ubi kentang. fuhhh ! sepinggan tak cukup. haha !

ayam berempah tu, korang boleh tengok resepi ---> SINI

ni resepi mak aku. simple. tapi untuk kali ni aku tambah lada hitam,jintan manis ngan ketumbar.blend sekali semuanya. sedap umphhh !



1 comment:

  1. terliurrrrr..


    mujur dah lunch , kalau tak hmm..


    hehehe..

    ReplyDelete

 

Puan Yana Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork